גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שלישיה תום ציקמן

ארכיון תאריך: 8 יוני 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו ב 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות 
תם ציקמן המתגורר בשנים האחרונות בברזיל, מנגן בגיטרה חשמלית ומתמקד במוזיקה ברזילאית לסוגיה. תום הנמצא בביקור בישראל , יצטרף למפגש מרתק עם עודד אלוני בכלי הקשה, וניר שטיינברג בגיטרת שבע מיתרים. השלושה ינגנו יצירות שורו ברזילאיות, יצירות של ז'קוב דה בנדולין ( (Jacob do Mandolin) פישינגיניה ((Pixinguinha) ופנינים מוזיקליות אחרות בביצועים וירטואוזים .

תום ציקמן - גיטרה חשמלית , עודד אלוני - כלי הקשה, ניר שטיינברג -גיטרת 7 מיתרים

 
תום ציקמן למד בקונסרבטוריון טאטואי, ב-2019 ניגן בפסטיבל הג'אז של פלוריפה (Floripa Jazz Festival) ובפסטיבל כליזמר בסאו פאולו. 
ב-2020 ניגן ברביעיית דודו מאיה בפרויקט Clube 55 שאצר אלגרה קוריאה. בשנת 2021, הוציא את הסינגל   "Intocável" בשיתוף עם הגיטריסט הנודע פליקס ג'וניור, והאלבום עומד לצאת לאור בשנה זו  ובנוסף היה פיינליסט בפסטיבל השורו É no Choro que Eu Vou על ביצוע היצירה המוזיקלית "מוכה ירח" ("Enluarado") מאת ניי סוזה.
בשנת 2022 זכה במענק -Edital Aldir Blanc, מטעם הממשלה ומשרד התרבות של סנטה קתרינה. הפרויקט שיצר וביצע כלל סדרת סדנאות על גיטרה חשמלית במוסיקת השורו, והצליח לייצר אימפקט בינלאומי עם למעלה מ-270 מתתפים מכל רחבי ברזיל, ארגנטינה ופורטוגל.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter